ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, ПРИДБАНОГО В ІНТЕРНЕТ – МАГАЗИНІ

Безумовно, це дуже зручно – купувати товари в інтернет-магазині. Оформити замовлення можна у будь-якому місці, в будь-який зручний час та й чекати доставку.

Є звісно, деякі ризики та труднощі при здійсненні таких покупок. Серед них: відсутність можливості оглянути товар до покупки, перевірити його якість або протестувати та звісно, після замовлення доведеться деякий час чекати доставку.

На що слід звернути увагу, якщо плануєте Інтернет покупки.

▶️ Відносини, що виникають між покупцем і продавцем товарів, робіт та послуг в Інтернеті регулюються тим самим законодавством, що і звичайні покупки, а саме, Цивільним кодексом України та Законом України «Про захист прав споживачів».

▶️ Договір, укладений за допомогою мережі Інтернет відноситься до категорії договорів, укладених на відстані (договорів, укладених продавцем або виконавцем послуг) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв’язку поза торговельними або офісними приміщеннями.

▶️ Перед укладанням договору купівлі-продажу інтернет-продавець повинен надати споживачеві найповнішу інформацію про магазин, товар, умови оплати, доставки та ін., згідно з ч. 2 ст. 13 Закону «Про захист прав споживачів».

▶️ Якщо інше не передбачено договором, продавець зобов’язаний доставити товар не пізніше 30 днів із моменту одержання згоди споживача на укладення договору (ч. 6 ст. 13 Закону).

▶️ Договір купівлі-продажу товару на більш, ніж 340 грн. оформлюється письмово, зазвичай це рахунок-фактура, який надсилають електронним листом або вкладають у посилку.

▶️ Інтернет — магазин має видати покупцю розрахунковий документ (чек), що засвідчує купівлю, із позначенням дати продажу (ч. 11 ст. 8 Закону).

▶️ Покупець має право розірвати договір протягом 14 днів з моменту отримання товару у відділенні служби доставки або від кур’єра.

▶️ У разі розірвання договору, продавець (інтернет-магазин) повинен повернути гроші за товар не пізніше 30 днів з моменту розірвання договору. Якщо в цей термін гроші не повернуті, продавець зобов’язаний сплачувати покупцю неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожен день затримки.

▶️ Якщо покупець вирішив розірвати договір, він має повідомити продавця про місце, де можна забрати товар (ч. 5 ст. 12 Закону). Обов’язок споживача зберігати товар припиняється через 60 днів після розірвання договору. Якщо протягом цього терміну продавець не забере товар, то товар стає власністю покупця, безоплатно.

▶️ Частина 5 ст. 13 Закону визначає випадки, коли споживач не має права розірвати договір, укладений на відстані (за винятком, коли таке право прямо передбачено договором).

Порушують ваші права? Ви потребуєте допомоги в судах,  і не маєте грошей на адвоката  – звертайтеся в Богодухівський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який працює з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 17-00,  за адресою: м. Богодухів, вул. Покровська, 5. тел. (05758) 3-01-82, 3-03-25.

Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *